Forma propagace i pro začínající firmy
Mnoho začínajících firem se musí velmi často potýkat s nedostatečným přílivem nových zákazníků. Je možné tuto skutečnost vůbec nějak změnit? Možná vás napadne reklama, jenže ta dnes znamená předražený luxus, který i začínající firmy mohou jen stěží dovolit. Je také zapotřebí podotknout, že dnes už reklama v televizi představuje spíše předražený reklamní prvek s menším dosahem, než se od něj předpokládá. Existují ale i jiné formy propagace, které jsou cenově přeci jenom přívětivější a vhodné tak i pro začínající firmy a jejich webové stránky či e-shopy. Pojďme si dnes některé z nich představit.
PPC reklama je účinnější, než si myslíte
S PPC reklamou jste se jistě už setkali, jen s největší pravděpodobností nebudete vědět při jaké příležitosti. Při vyhledávání za pomoci internetových vyhledávačů jsou to povětšinou první odkazy, které jsou vám předkládány. Hovorově se jim také říká placená reklama. Zkratka PPC reklama pochází z anglického slovního spojení „pay per click“ což v překladu znamená platba za kliknutí. Jedná se o druh reklamy, kdy inzerent neplatí za samotné zprostředkování reklamy, ale až za jednotlivé prokliky na tížený webový odkaz. Inzerent si sám může velmi snadno určovat, kolik je ochoten do reklamy vynaložit finančních prostředků. Dosah reklamy je možné navíc sledovat již několik minut od spuštění. Vyzkoušejte PPC reklamu v Liberci a nechte si vytvořit odpovídající reklamu na míru.
SEO optimalizace – čekání, které má smysl
Díky SEO optimalizaci předkládání internetové vyhledávače odkazy na dané webové stránky hned za placenou reklamou. Mnoho začínáních firem se ovšem SEO problematikou příliš nezabývá, neboť její účinnost není vidět hned, ale je spíše pozvolná. Má však trvalý efekt a není dobré jí přehlížet. SEO optimalizace v Liberci vám hravě pomůže s přehlednějším vzhledem vašich webových stránek.