Proč je dobré umístit na firemní web sekci

V dnešní době mají prakticky všechny firmy, od velkých nadnárodních koncernů po malé rodinné podniky, svou internetovou stránku. Má to i své opodstatnění, neboť v dnešní době si naprostá většina lidí hledá prakticky vše na internetu.

Pokud je například zajímá, kde je nejbližší restaurace, neotevřou Zlaté stránky, ale zadají tuto otázku do internetového vyhledávače. Pak z uvedených výsledků vyberou tu, kterou navštíví. Ale jak ji mají vybrat, když o ní nic nenajdou, kromě adresy? Spíše se zaměří na ty, které budou mít svůj web, a na něm uvedené věci jako je otvírací doba, jídelní lístek a podobně.

blog2

A nejedná se jen o restaurace, ale o všechny druhy firem. Je tedy jasné, že mít vlastní internetovou stránku se jim vyplatí. Navíc když si ani nemusí kupovat doménu, neboť existují i ty, které nabízí webové stránky zdarma. I když v tomto případě je nutné počítat s tím, že budeme mít jen omezené možnosti designu a navíc tam budou umístěny reklamy, jejichž obsah bude mimo naši kontrolu.

Ovšem aby celé toto úsilí k něčemu bylo, je potřeba, aby naše internetová stránka také k něčemu vypadala. Konkrétně aby zde byly přehledně uvedeny všechny potřebné informace a aby podvědomě lákala zákazníky k tomu, aby si zde něco koupili.

firma1

Co by tedy měla obsahovat? Samozřejmě je to katalog nabízeného zboží a služeb s uvedením jejich ceny, dále kontaktní údaje a adresu sídla společnosti, případně kamenných poboček, pokud nějaké má, a jejich otevírací dobu.

Pak by zde také měla být sekce „O nás Chlorito“. Možná se to nezdá, ale i ona je důležitá. Pomáhá představit firmu zákazníkovi, ukazuje mu její historii a vytváří v něm pocit, že koupí výrobku dané firmy vstupuje do jakéhosi „exkluzivního klubu“.

Je to tedy poměrně užitečný nástroj k přesvědčení potenciálního zákazníka o tom, aby si u nás něco koupil. A firmy by jej rozhodně neměly podceňovat.